onsdag 30 mars 2011

eldorado | amo te

don't try to fix what we should break before it breaks us.

jag vill spika igen den här kistan.
så att jag kan klösa sönder mina naglar från insidan.
och skrika så högt jag kan utan att någon hör.
det finns ingen i den här världen som känner mig.
men det finns ett fåtal som kan se rakt genom mig.
så jag gömmer mig.
stänger av.
och jag är en mästare på att stänga av.
zap.
ingen där.
jag vill göra det här hålet djupare.
gräva mig längre ner än botten.
bara för att se om jag når någon slags dörr till ett himmelrike ett trappa ner.
där lever inga människor.
där andas man inte luft.
där finns kngenting som inte redan har gått sönder.
inga händer värda att hålla.
jag vill gömma mig där tills atomkrigen tar slut på oss alla.
och då kan vi dansa runt elden tillsammans.
och grilla korv eller marshmallows.
dö dö dö dö dö dö död död död död död.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar